So'nggi yillarda Yaponiya universitetlari o'zlarining ta'lim uslublarini diversifikatsiya qildilar. An’anaviy ma’ruza uslubida ma’ruzachilarning ma’ruzasini tinglash orqali bilim olish mumkin bo‘lsa-da, talabalarning mustaqilligi tarbiyalanmasligi muammo sifatida qaraladi. Bu erda asosiy e'tibor "faol o'rganish" ga qaratilgan.

Faol ta'lim - bu o'quvchilarning o'z vazifalarini belgilash va ular ustida ishlash orqali faol o'rganish usuli. Bu orqali talabalar nafaqat bilim, balki muammoni yechish, muloqot qilish ko‘nikmalarini ham egallashlari kutilmoqda.


Menimcha, O‘zbekistonda ham faol ta’limni ta’limga faol kiritish zarur. Faol ta’lim jarayonida o‘quvchilarda mustaqil bilim olish, o‘z fikriga ega bo‘lish, muammolarni mustaqil hal etish ko‘nikmasini shakllantirish orqali ular ko‘proq amaliy ko‘nikmalarga ega bo‘lib, jamiyatga hissa qo‘shadigan kadrlar bo‘lib yetishadi.

Bundan tashqari, jamoaviy ishlarni ta'kidlaydigan loyihalar va munozaralarni boshdan kechirish orqali siz turli qadriyatlarni tushuna olasiz va hamkorlik qilish qobiliyatingizni yaxshilaysiz. Bu kelajakdagi yetakchilar bo‘ladigan talabalarga yanada kengroq qarashlarga va moslashuvchan fikrlashga yordam beradi.

About Me

My photo
2008-yilda Buyuk Britaniyaning Birmingem universitetida mashinasozlik bo‘yicha doktorlik dissertatsiyasini himoya qilganman. Mashinasozlik yo'nalishi bo‘yicha PhD darajasini olgandan so‘ng, 2012-yilgacha “Toyota Industries” korporatsiyasida muhandis lavozimida faoliyat olib borganman. So‘ngra Nagoya universiteti muhandislik fakultetida pedagogic va ilmiy faoliyatimni davom ettirdim. 2020-yildan Islom Karimov nomidagi Toshkent davlat texnika universiteti prorektori va 2022-yildan esa ushbu universitetda professor lavozimida faoliyat yuritmoqdaman.

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

QooQ