Yaponiyadagi fan va muhandislik universitetlarida talabalar to'rtinchi kursda tadqiqot boshlashlari odatiy holdir. O'sha paytda talabalar ko'pincha tadqiqot mavzularini katta xodimlardan kichik xodimlarga o'tkazadilar va bu ketma-ketlik oqimi tadqiqot uchun zarur bo'lgan maxsus bilim va ko'nikmalarni samarali egallashda muhim rol o'ynaydi.
Ushbu ilmiy izlanishning ahamiyati shundan dalolat beradiki, o'qituvchilik tajribasi ham ko'p narsalarni o'rganishi kerak. Kichik xodimlarga bilim va ko'nikmalarni o'rgatish orqali katta xodimlar ko'pincha o'z tushunchalarini chuqurlashtiradilar. Bundan tashqari, men o'smirlarimdan yangi istiqbollar va g'oyalarni olishim mumkin va men bir-birimdan ilhomlanib, tadqiqotimni ilgari surishim mumkin.
Bundan tashqari, ushbu tadqiqot ketma-ketligi tizimi 5 yoki 10 yil kabi uzoq muddatli tadqiqot loyihalarini amalga oshirishga imkon beradi. Bu tadqiqot natijalarini to'plashni osonlashtiradi va yanada ilg'or tadqiqotlarga olib keladi.
Shuningdek, kompaniyalar bilan birgalikda tadqiqotlar olib borishda ko'p yillar davomida hamkorlik qilish mumkin bo'ladi. Natijada shuni aytish mumkinki, kompaniya va oliy o‘quv yurtlari tadqiqotchilari bilan hamkorlikda ishlash orqali amaliy qo‘llash uchun natijalarni ishlab chiqarish osonroq bo‘ladi.
Yaponiyadagi fan va texnologiya universitetlarida tadqiqot vorisligi yondashuvi samarali tadqiqot muhitini yaratish va uzoq muddatli loyihalarni amalga oshirishga yordam beradi va biz talabalar va kompaniyalar uchun juda jozibador ekanligini ko'rishimiz mumkin.
No comments:
Post a Comment